Betraktelser

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Det här är ingen betraktelse

Av Lena M - 7 augusti 2008 13:04

Jag skriver betraktelser, jag bloggar inte. Men jag använder bloggformen till mina betraktelser. Betraktelserna blir lästa. Och, som regeln för bloggar lyder, så kan läsarna kommentera inläggen (betraktelserna).
     Min första tanke var att jag ville kommentera varje kommentar. Den andra, rådande, tanken blev dock att inte kommentera själv. Jag tycker inte att den här formen ska fungera som någon slags chat. Men med det här inlägget vill jag tala om för min läsekrets (åh, vackra ord!) att jag läser alla kommentarer. Ja, för att uttrycka det milt. Sanningen är att jag sitter hela dagarna och bara hoppas på fler kommentarer! Jag kan se på besökssatistiken att ni är kanske trettiotalet personer som väljer att kika in hos mig var och varannan dag. Genom kommenterarna vet jag att ni har varit här. Men framförallt - ni som har kommenterat hittills har skrivit så fantastiskt snälla och fina saker och med det här inlägget vill jag säga att ni värmer mitt hjärta. Jag är så lycklig och stolt över ert beröm och glad åt er uppmuntran. Så idag har jag tagit mig för att skriva lite egna kommentarer, till era kommentarer under respektive betraktelse.


Tusen tack till hela fina läsekretsen!


Lena M 



 
 
Ingen bild

Sandra

7 augusti 2008 19:42

Hej från Gävle! Jag är här då och då. Har inte kommenterat hittills men eftersom du verkar bli glad av kommentarer så får du en här!

 
Ingen bild

Carina N

7 augusti 2008 22:19

Det är alltid roligt när andra är intresserade av vad man själv skriver - och DU skriver bra, det är ett nöje att läsa dina vackra betraktelser :-)

 
Ingen bild

Eva

8 augusti 2008 13:27

Jag är här och läser alla betraktelser, vanligtvis så fort de är publicerade och ibland fler än en gång. Däremot är det inte helt enkelt att komma med skärpta kommentarer. Du säger liksom det som finns att säga...

 
Ingen bild

Anita

10 augusti 2008 18:21

Det är vi trogna läsare som ska vara tacksamma för dina texter känns så meningsfulla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena M - 3 augusti 2012 11:54

Mina betraktelser har flyttat och meddelar härmed adressändring enligt bloggbokföringslagen. Alla tidigare inlägg fram till och med juli 2012 finns kvar på http://lm.bloggplatsen.se men från och med nu görs alla nya inlägg på http://betraktelser.lena...

Av Lena M - 30 juli 2012 13:59

Juli 2011: 1. Jag tecknar ett mobilabonnemang hos Telia.2. Det ingår 6 mån Spotify och 12 mån Navigator3. Jag frågar försäljaren: kommer dessa båda att upphöra av sig självt om ett resp ett halvår eller måste jag säga upp dem?4. Försäljare svarar: ...

Av Lena M - 29 juli 2012 22:15

Startade med fika i Älmsta. Himmelskt god ostsmörgås respektive en nötkaka att mörda för och kaffe.   Fortsatte norrut. Kort stopp vid världens ände.   Nästa hållplats Järnboden. Vacker miljö.    Rolig naturstig med konstverk. Riktni...

Av Lena M - 23 juli 2012 16:00

Mmm. Att en 21-årig kvinna med långt, blont hårsvall ala filmstjärneideal, slät över hela kroppen, med stora bröst och svankandes för att framhäva rumpan, målade naglar, i tilltalande halvprofil, hårt sminkad och med förföriskt leende poserar i offen...

Av Lena M - 21 juli 2012 17:49

I min egenskap av irriterad konsument har jag börjat tappa greppet. Eller synen, snarare.   Igår hittade jag minsann äntligen en kjol i en modell som jag letat efter länge och en kvalitet som sällan ses och i rätt storlek. Bara så där utan förvar...

Presentation

Omröstning

Den här bloggen har flyttat till betraktelser.lenamjohansson.se
 Det vet jag väl
 Det bryr jag mig inte ett smack om
 Tänker fortsätta kolla den där
 Tack för upplysningen!
 Äh, jag hamnade bara här av en slump

Gästbok

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards