Betraktelser

Alla inlägg under september 2009

Av Lena M - 3 september 2009 20:30

- Den här hårfärgen är fantastisk, säger Pernilla Wahlgren i reklamfilmen.

     "Den innehåller näring" läggar hon till, där och hon står framför spegeln med långt glänsande ekorrbrunt hår (ekorre och ekorre - men det låter inte lika vackert med bara brunt).


Då kommer hennes mammas röst från en obestämd punkt i rummet:

     - Näring? I din klänning?


Var får tanten "klänning" ifrån? Ingen har väl pratat om någon klänning? Hör hon illa eller är hon bara allmänt frånvarande?


De borde klippt bort den puckofrågan, tycker jag.


Eller är det jag som har missförstått alltihop? Jag erkänner - jag är inte så bra på reklam.

Presentation

Omröstning

Den här bloggen har flyttat till betraktelser.lenamjohansson.se
 Det vet jag väl
 Det bryr jag mig inte ett smack om
 Tänker fortsätta kolla den där
 Tack för upplysningen!
 Äh, jag hamnade bara här av en slump

Gästbok

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards