Betraktelser

Alla inlägg under februari 2010

Av Lena M - 2 februari 2010 20:57

Mästarnas mästare. Jag fattar inte hur de gör. Hur är programmet riggat?


Har alla fått spela in nattdueller mot varandra innan tävlingarna börjar?

Eller är det i deltävlingarna som man styr vem som ska vinna? Och när sisten väljer motståndare i nattduellen - är det i förväg bestämt vem han/hon ska välja, fast de påstår att de lottar eller väljer taktiskt?


Hur ska de annars veta vems karriär de ska se på video i första, andra och så vidare programmet? De har visat Åsa Sandell, Agneta Andersson, Knape, Kranjc, Brolin, Johansson, Sjöberg och Gustafsson. Kranjc blev de tvungna att visa idag, annars hade vi vetat redan innan nattduellen att han skulle vinna den över Ulrika Knape. Visar de allas videofilmer första inspelningsdagarna, och klipper in dem där de passar sedan, beroende på hur det går i tävlingarna? Men är det inte svårt att redigera bort rätt personer ur soffan kring teven efteråt?


Jag skulle behöva se alla avsnitt i repris nu, när man vet vilka som åkt ut. Vilka medtävlare såg man egentligen att de tog farväl av? Har de spelat in kram, tack- och hejdå-scenerna i mörkret från början och visar sedan lämpliga snuttar när det blir dags?


Nej. Jag har inte lyckats klura ut hur det går till. SVT duperar mig, fullständigt.

     Och jag älskar varenda minut av det.

Presentation

Omröstning

Den här bloggen har flyttat till betraktelser.lenamjohansson.se
 Det vet jag väl
 Det bryr jag mig inte ett smack om
 Tänker fortsätta kolla den där
 Tack för upplysningen!
 Äh, jag hamnade bara här av en slump

Gästbok

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards